09123399005 22988730 – 021 info[@]royaljam.ir

قیمت شیشه رنگی

 

شیشه رنگی با افزوده شدن اکسید های فلزی یا پودرهای فلزی به یک شیشه مذاب رنگ تبدیل می شود بسته به این که فلز ، شیشه رنگ خاصی به خود می گیرد به طور مثال شیشه های رنگی آبی کبالت با افزوده شدن کبالت به آن حاصل می شود و اکسید های مس شیشه را به رنگ آبی تا سبز مایل به آبی در می آورند.

انواع شیشه رنگی 

در زمان خرید شیشه رنگی جدید اینقدر انواع مختلف و نوع های مختلفی مشاهده می کنید که ممکن است در انتخاب خود دچار شک و تردید شوید به همین دلیل در ادامه می خواهیم انواع شیشه های رنگی موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

  • شیشه های رنگی مات
  • شیشه های رنگی هوشمند
  • شیشه های رنگی کلاسیک
  • شیشه های رنگی دکوراتیو

شیشه رنگی شرکت رویال جم از نوع شیشه رنگی لاکوبل به صورت دکوراتیو پشت رنگی کوره ای در ۳۵ رنگ متنوع با ۱۰ سال گارانتی رنگ و قیمت ارزان و مناسب ارایه می گردد. باعث افتخار است که توانسته ایم جواب اعتماد و وفاداری مشتریان خود را با ارائه کار با کیفیت و حرفه ای در زمینه شیشه های رنگی را بدهیم.

برای دریافت مشاوره و لیست قیمت شیشه رنگی و شیشه رنگی دکوراتیو با کارشناسان رویال جم در ارتباط باشید.

شرکت رویال جم ، با ارائه بهترین کالاها و خدمات، پشتیبانی، ضمانت نامه های معتبر، طی این سال ها، مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده و رضایت مشتری، ملاک کاری شرکت شیشه دکوراتیو رویال جم است.

تمامی سفارشات شما اعم از شیشه رنگی دیوارپوش ، شیشه رنگی مات و … با دستگاه های ایتالیایی و به روز انجام می شود. استفاده از اجناس درجه یک وارداتی و کریستال یکی از امتیازات شرکت رویال جم است.

سفارش شیشه رنگی لمینت چگونه است؟

برای این که بتوانید از این شیشه های رنگی در نمای ساختمان نیز استفاده کنید بهتر است که به سراغ شیشه های رنگی بروید که ضد ضربه هستند و امنیت بالایی نیز دارند. برای بالا بردن ضریب ایمنی شیشه های رنگی آنها را لمینت می کنند. برای سفارش شیشه رنگی لمینت باید به این کاربرد توجه داشته باشید که در صورتی که نیازمند این نوع کاربرد ها هستید از آن استفاده کنید.

  • این نوع شیشه ها ضد گلوله، ضد سرقت ایمن در برابر زلزله نیز هستند.
  • معمولا از این شیشه های رنگی لمینت در بانک ها، بیمارستان ها، استخر ها، نورگیر های ساختمان ها استفاده می شود.
  • برای ساختمان های دارای کف شیشه ای نیز استفاده می شود.
  • این نوع شیشه ها معمولا عایق صدا هستند.
  • در درب ورودی ساختمان ها از این نوع شیشه ها استفاده می شود.
  • برای دکور در پنجره ساختمان های مسکونی و تجاری می توان از این نوع شیشه ها استفاده کرد.
  • شیشه رنگی های لمینت، سه خصوصیت عایق حرارتی، پایین آوردن آلودگی صوتی و امنیت را به طور همزمان دارا هستند.

مزایای استفاده از شیشه رنگی در اتاق خوابقیمت شیشه رنگی چگونه محاسبه می شود؟

مواردی که در قیمت شیشه های رنگی تاثیر گذار می باشد به این صورت می باشد. ضخامت شیشه، نوع رنگ شیشه، کیفیت شیشه، ابعاد شیشه. هر چه ابعاد شیشه های رنگی به کار رفته بیشتر باشد حتما قیمت آن نیز بالاتر میرود اما فقط ابعاد شیشه بر روی قیمت شیشه تاثیر گذار نمی باشد.

بلکه کیفیت و جنس شیشه نیز نقش بسیار زیادی بر روی قیمت شیشه رنگی دارد. ضخامت شیشه های رنگی معمولا بین ۶ میل ، ۸ میل، ۱۰ میل تا ۲۰ میل می باشند. هر چه ضخامت این شیشه ها بیشتر باشد قیمت آن ها نیز بالاتر است. اما در بعضی موارد ظرافت شیشه مشج نیز مهم می باشد و در قیمت آن تاثیر گذار می باشد.

هزینه شیشه رنگی چقدر است؟

برای حساب کردن قیمت این شیشه های رنگی نیاز به اندازه گیری تمام پروژه می باشد به این دلیل که ابعاد شیشه های رنگی استفاده شده در پروژه باید کاملا دقیق مشخص شود. سکوریت بودن و ضد حرارت بودن این شیشه ها ، تعداد سوراخ کاری های روی شیشه برای تمامی کلید و پریز ها و .. نیز بر قیمت شیشه های رنگی تاثیر گذار می باشد.

همچنین نوع شیشه های رنگی ایرانی یا شیشه کریستال خارجی باشد هم در قیمت تمام شده کار تاثیرگذار می باشد. عامل دیگری که ممکن است بر قیمت تاثیر گذار باشد رنگ شیشه است که معمولا رنگ های متالیک مثل طلایی و نقره ای بر روی قیمت تاثیر گذار می باشد و هزینه شیشه رنگی را بالا تر می برد.

نصب شیشه رنگی چگونه است؟

این نوع شیشه های رنگی در هر سازه ای می توان نصب کرد. از روستاها گرفته تا خانه های مسکونی و آپارتمان های مدرن و هتل و رستوران و سینما و … . نصب شیشه رنگی به راحتی امکان پذیر می باشد و حتی می توانید هر نوع تصویر دیجیتالی مثل عکس، آرم، آثار هنری و … و وضوح بالا روی این شیشه های رنگی ایجاد کرد.

شیشه های رنگی را می توان از کف تا سقف یا به صورت یک پانل آزاد طراحی و ساخت و حتی می توان جاسازهایی برای نصب کلید و پریز و…. را روی آن ایجاد کرد و سوراخ کاری های لازم را انجام داد. هرچند بهتر است عواملی کمتری روی این شیشه های رنگی نصب شوند تا زیبایی یکدست شیشه ها حفظ شود. باید این نکته را قید نمود که این شیشه های تزئینی به راحتی با سایر متریال از جمله چوب، فولاد یا سنگ هماهنگ می شوند و طیف گسترده ای از مدل های شیشه رنگی را شکل می دهند.

تولید شیشه رنگی چگونه است؟

شیشه های رنگی به این صورت هستند که می توانید از آن  به عنوان یک شیشه طرح دار  نیز استفاده کنید و با هر رنگ و طرح و ضخامتی که شما بخواهید می توانند تولید شوند. همچنین این شیشه های رنگی به وسیله دستگاه لیزر قابلیت رنگ برداری و ایجاد یک طرح جدید نیز هستند.

به طور مثال شما شیشه با رنگ بژ ساده دارید و میخواهید شیشه های رنگی با گل های قرمز داشته باشید از این رو این کار امکان پذیر است اما شامل هزینه و زمان بیشتر برای تغییر رنگ می باشد.

 

قیمت شیشه رنگی

 

 

درباره ما

رویال جام متخصص و وارد کننده انواع شیشه لاکوبل رنگى، شیشه هوشمند، لمینت، دکوراتیو، شیشه رنگی، شیشه متلوکس، شیشه رنگی آشپزخانه وجدیدترین آینه رنگی دنیا

پل های ارتباطی
تهران، چهارراه پارک وى، خ محمودیه، انتهاى خیابان اردیبهشت، کوى زهره، پلاک ٢۵، واحد ٢۲۲۹۸۸۷۳۰ – ۰۲۱
۰۹۱۲۳۳۹۹۰۰۵۲۲۹۸۸۷۳۰ – ۰۲۱info[@]royaljam.ir

قیمت شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی

دریافت مشاوره از بهترین کارشناسان

جهت اطلاع از قیمت ها و اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دریافت مشاوره
Call Now Button