09123399005 22988730 – 021 info[@]royaljam.ir

شیشه بین کابینتی

 

شیشه بین کابینتی

شیشه لاکوبل رنگی بین کابینتی

امروزه، افراد به اهمیت دکوراسیون داخلی پی برده اند و تلاش می کنند با استفاده از المانهای موجود در محیط، تغییراتی در فضا به وجود بیاورند و با خلق زیبایی بصری محیط را برای لذت بردن آماده کنند. آشپزخانه ها پخش بسیار مهمی در خانه به شمار می روند.

در واقع، می توان گفت که آشپزخانه ها مقر فرماندهی خانه هستند که برنامه های لازم برای تهیه وعده های غذایی سه گانه در آنجا طراحی می شوند. مطالعات نشان می دهند خانه های که در آنجا آشپزی صورت می گیرد فضای گرم تر و صمیمانه تری در مقایسه با خانه هایی دارند که به آشپزی اهمیتی داده نمی شود.

کابینت ها بلوک های سازنده آشپزخانه هستند. تمامی وسایلی که قرار است در آشپزخانه ها قرار داده شوند باید در کابینت ها جا ساز شوند. به همین دلیل ویژگی های این سازه اهمیت بسیار زیادی دارد. امروزه کابینت ها در انواع و طرح های مختلفی تولید می شوند و تقریبا می توان گفت که برای هر سلیقه ای مدلی در بازار موجود است. شیشه بین کابینتی یکی از المان هایی است که برای ایجاد تغییر در ظاهر کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از افراد تمایل دارند که ظاهری براق به آشپزخانه خود ببخشند نگران نباشید شیشه بین کابینتی محصولی منحصر به فرد است که شما را به این خواسته نزدیک می کند.

برای دریافت مشاوره برای خرید شیشه رنگی و انواع دیگر شیشه ها می توانید با رویال جم تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

شیشه بین کابینتی چیست؟

شیشه بین کابینتی( Glass between cabinets ) نوعی شیشه تزیینی و مقاوم در برابر سرما و گرما است که روی دیواره آشپزخانه و بین کابینت‌های بالایی و پایینی بکار برده می‌شود. شیشه های بین کابینتی می‌توانند جلوه بسیار زیبایی به آشپزخانه ببخشند و آن را کاملا دلباز کنند. این نوع شیشه جایگزین بسیار خوبی به جای سرامیک و کاشی در طراحی مدرن به نظر می‌رسد. زیرا شیشه‌های رنگی می‌توانند انرژی مثبت را در محیط پخش کنند و مانند یک آینه شادابی اعضای خانواده را به آن‌ها یادآور شوند.

انواع شیشه به کار رفته در بین کابینت‌ها به سه نوع تقسیم می‌شود که شامل شیشه لاکوبل با رنگ استاندارد شیشه، شیشه متلوکس با رنگ مات و شیشه متلاک با تنوع رنگی است. این شیشه‌ها به دلیل عدم نفوذ گرد و خاک و چربی، آنتی باکتریال هستند و به سادگی تمیز می‌شوند. شیشه بین کابینتی جدید از انواع مات و رنگی انتخاب می‌شود. این شیشه‌ها را می‌توان به شکل یک تکه یا چند تکه در اشکال مختلف برش زد.

به دلیل انعکاس نور در شیشه روشنایی در آن دوبرابر می‌شود و به زیبایی محیط کمک می‌کند. فضای آشپزخانه به دلیل پخت و پز رطوبت زیادی دارد که گاهی کاشی‌ها را خراب می‌کند اما رطوبت در شیشه تاثیری ندارد. همچنین شیشه‌های ضد خش یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده در پشت گاز و شیرآلات هستند. شیشه‌های بین کابینتی طول عمر بالایی دارند.

 

شیشه های بین کابینتی چه طور ساخته می شوند؟

شیشه رنگی ها از یک لایه رنگ و یک لایه نازک پوشش امنیتی ساخته می شوند. پوشش امنیتی به معنای سکوریت کردن شیشه است که اگر شیشه در موقعیت شکست قرار بگیرد سر جای خودش ثابت بماند و باعث ایجاد خطر نشده و ریزش نداشته باشد.

چرا شیشه بین کابینتی را انتخاب کنیم؟

• بزرگتر شدن فضا
با انعکاس نور بر روی شیشه، فضای آشپزخانه بسیار بزرگتر از آنچه که هست دیده می شود.
• نصب آسان 
یکی دیگر از ویژگی های شیشه بین کابینتی نصب آسان است. همانطور که قبلا گفتیم شیشه ها به راحتی و با استفاده از چسب بر روی دیوارها نصب می شوند. همچنین برای نصب شیشه احتیاج به ابزار خاصی نخواهید داشت.
• هزینه تعمیر و نگهداری
شیشه های بین کابینتی طول عمر بسیار بالایی دارند. بدین معنا که شیشه در طول زمان دچار هیچ تغییری نشده و هیچگاه دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شود. تنها زمانی لازم است شیشه ها را عوض کنید که از دکوراسیون آشپزخانه خود خسته شده باشید. همچنین در طول استفاده از این شیشه ها شما هیچ نیازی تاکید می کنیم هیچ نیازی به هزینه تعمیر و نگهداری نخواهید داشت.
• تنوع رنگی
شیشه ها بین کابینتی تقریبا در تمام رنگ ها قابل سفارش هستند. رنگ های شیشه بین کابینتی آنقدر تنوع دارند که، قابل شمارش نیست. ضمنا امروزه شیشه های پشت کابینتی طرح دار وارد بازار شده که طرح آن با انتخاب مشتری انجام می شود.
• مقرون به صرفه
با تمام ویژگی هایی که از این محصول نام بردیم وقت آن رسیده است که بگویم شیشه بین کابینتی باتوجه به تمام مزایایی که برای شما خواهد داشت کاملا مقرون به صرفه نیز خواهد بود.

 

شیشه بین کابینتی

دریافت مشاوره از بهترین کارشناسان

جهت اطلاع از قیمت ها و اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دریافت مشاوره
Call Now Button