09123399005 22988730 – 021 info[@]royaljam.ir

پارتیشن شیشه ای

 

پارتیشن شیشه ای با توجه به نوع فریم، شیشه و یراق آلات در انواع مختلف تولید و قیمت گذاری می شود که در این صفحه از وبسایت نوین پارتیشن به توضیحات کامل در خصوص پارتیشن شیشه ای و قیمت آن پرداخته ایم. قیمت پارتیشن شیشه ای درج شده در سایت به روز بوده و شامل کلیه هزینه ها ( هزینه متریال ، یراق ، حمل و نصب ) می باشد.

مزایا

  • صرفه جویی در زمان
  • بزرگ جلوه دادن فضا
  • انتقال نور
  • کاهش سر و صدا
  • ایجاد حریم خصوصی
پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

شیشه سکوریت

در این نوع پارتیشن ها معمولا از شیشه سکوریت استفاده می شود که نوعی شیشه مقاوم در مقایسه با شیشه معمولی است. این نوع شیشه ها طی پردازش شیمیایی، مورد حرارت ۷۰۰ درجه یا حتی بیشتر قرار گرفته سپس به سرعت در معرض هوای سرد قرار می گیرد و سخت و مقاوم خواهد شد.

انواع پارتیشن شیشه ای

این نوع پارتیشن ها از نظر نوع شیشه به ۲ دسته کلی تقسیم می شوند.

  • شیشه ای تک جداره
  • شیشه ای دوجداره

همچنین می توان آنها را در ۲ گروه مات و شفاف هم تقسیم بندی کرد.

پارتیشن شیشه اینوعی از پارتیشن ها که نام دیگر آن تتراگلس که می تواند یک جداره، دو جداره، فریملس، لمینت و… باشد. این پارتیشن ها امکان جداسازی و تقسیم بندی فضا را به شما می دهد تا بتوانید از حداقل فضا بیشترین بهره را ببرید. از این پارتیشن ها هم در منازل و هم در محیط های اداری می توان استفاده کرد.

پارتیشن شیشه ای مات

گاهی اوقات با توجه به شرایط پارتیشن شیشه ای نیاز است که تنها یک طرف آن دید داشته باشد. در این نوع از سندبلاست استفاده شده و یک طرف شیشه مات می شود. به شیشه های سندبلاست ساب پاشی شده هم می گویند. اگر از این مدل در ادارات استفاده شود این امکان را به شما می دهد تا لوگوی شرکت را روی آن ها نصب کنید. از این مدل پارتیشن امروزه کمتر استفاده می شود.

پارتینش شیشه ای شفاف

اگر دفتر کار شما متراژ بالایی ندارد و نورگیر نیست احتمالا انتخاب شما پارتیشن های شفاف است. این پارتیشن ها گرچه از نظر دید فضای خصوصی برای شما ایجاد نمی کنند، اما می توان با کمک پرده این مسئله را برطرف کرد.

همچنین می توانید ترکیبی از شیشه مات و شفاف را داشته باشید و فقط محل های مورد نظر را مات کنید.

 

پارتیشن‌های شیشه‌ای از شیشه سکوریت با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و برای تقسیم فضای اداری، تجاری و مسکونی طراحی شده‌اند و در عین حال اجازه می‌دهند نور طبیعی آزادانه جریان یابد. این پارتیشن‌ها در اندازه‌ها، شکل‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند تا نیازهای خاص هر فضای اداری را برآورده کنند. کارخانه تولید شیشه سکوریت ایمن جام فرد خدمات مشاوره، اندازه گیری، تولید، نصب، پشتیانی و خرید پارتیشن شیشه ای را به صورت کامل ارائه می دهیم.

یکی از جدیدترین گرایش ها در طراحی اداری استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای است. پارتیشن های شیشه ای به دلیل جذابیت زیبایی شناختی و کاربردی بودن به گزینه ای محبوب برای فضاهای اداری تبدیل شده اند.مشاورین ما به شما کمک می کنند تا بهترین انتخاب را بنا به بودجه و زمان داشته باشید می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

پارتیشن های شیشه ای دارای دو مدل است:

  1. متحرک
  2. ثابت

پارتیشن شیشه ای نیز به تک جداره و چند جداره تقسیم بندی می شوند.

پارتیشن شیشه ای

شیشه رنگی| شیشه لاکوبل رنگى|شیشه رنگی دیوارپوش|شیشه هوشمند|پارتیشن شیشه ای|آینه

دکوراتیو|شیشه رنگی|نرده شیشه ای|شیشه بین کابینتی

طراحی، ساخت و نصب انواع پارتیشن شیشه‌ای یک فرآیند کاملا تخصصی به شمار می‌رود و به عواملی چون میزان فضا، بودجه و سلیقه مشتری مرتبط است. از این رو، پیشنهاد ما به شما آن است که برای اطلاع کامل از نحوه ساخت و هزینه‌های پیش‌رو ابتدا با کارشناسان ما دررویال جم تماس گرفته و از مشاوره تخصصی آن‌ها به صورت غیرحضوری و حضوری بهره‌مند شوید.

کارشناسان ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با بررسی تمام جزئیات و جوانب موجود، بهترین پیشنهاد را با قیمت مناسب به شما ارائه دهند. بر همین اساس برای دریافت حدود قیمت و دریافت فاکتور بهترین کار آن است که با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پارتیشن شیشه‌ای انواع مختلفی دارد که از آن‌ها می‌توان به پارتیشن شیشه‌ای ایتالیایی، تک جداره، دو جداره، فریم‌لس، فریم‌دار، ریلی، کشویی، آکاردئونی و… اشاره کرد. ما در رویال جم با استفاده از پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات صنعت شیشه و شیشه‌هایی باکیفیت و بادوام به همراه تیم مجرب نصب با بیمه‌نامه و گارانتی رسمی، می‌توانیم انواع مختلف پارتیشن شیشه‌ای را در اختیار شما قرار دهیم.

در ابتدا رنگ، اندازه، طرح و نوع پارتیشن شیشه‌ای متناسب با دکوراسیون مورد نظر شما ارائه شده و در مرحله بعد به بررسی موضوعات مالی و نحوه پرداخت اشاره می‌شود. درنهایت فرآیند ساخت پارتیشن‌ها آغاز و کار توسط پرسنل مجرب در محیط، نصب می‌گردد. قیمت پارتیشن شیشه‌ای به مواردی چون هزینه شیشه، حمل، نصب و چسب و آبندی و رگلاژ وابسته است.

دریافت مشاوره از بهترین کارشناسان

جهت اطلاع از قیمت ها و اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دریافت مشاوره
Call Now Button