09123399005 22988730 – 021 info[@]royaljam.ir

پروژه های شیشه رنگی

ایران ،تهران،ونک


شیشه رنگی یکی از عناصر زیباسازی می باشد که به طور عمده می توان از آنها در دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده کرد. کاربرد این محصولات بسیار زیاد است و همین امر نیز بازار تولید و فروش آنها را رونق داده است.

در طول سالیان متفاوت به ویژه با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی به برخی از تجهیزات مدرن به ما فرصت داده است تا بتوانیم طرح های مختلفی از شیشه های رنگی با مقاومت متفاوتی تولید کنیم. وجود تنوع وسیع برای شیشه رنگی همچنین به کاربران نیز حق انتخاب بیشتری داده است . زمانی که نور از داخل چنین شیشه هایی عبور می کند به دلیل ادغام و شکست نور که صورت می گیرد فضای بسیار زیبایی ایجاد می شود. استفاده از این نوع شیشه ها نه تنها در منازل و ساختمان های مسکونی بلکه در ساخت بسیاری از سازه های مدرن و کلاسیک مورد توجه می باشد. وجود آنها به ما فرصت می دهد که بتوانیم طرح های مختلفی را ایجاد کنیم. شیشه رنگی توانسته است محبوبیت خاصی بین افراد به دست آورد زیرا وجود آنها فضای زیبایی را در اختیار ما قرار می دهد. از سوی دیگر استفاده از آنها نیز نیازمند صرف هزینه های گزاف نیست، به راحتی با تغییر شیشه های کلاسیک و معمولی به شیشه رنگی می توانید دکوراسیون فضا را به طور قابل ملاحظه تغییر دهید.

اجزای شیشه رنگی می تواند شامل :

آهن
کبالت
منگنز
نقره
اورانیوم

باشد. البته با توجه به مقاومت و البته درخشندگی آن ممکن است مواد عناصر دیگری را نیز شامل باشد به عنوان مثال با اضافه کردن اندکی ناخالصی می تواند رنگ شیشه را تغییر داد. ناخالصی های یونی می تواند تنوع وسیعی از رنگ ها را در اختیار ما قرار می دهد. زمانی که قرار است از این نوع از شیشه ها در محیط های مثل موزه و یا امکان مویژه استفاده شود می تواند از اجزای مختلفی دیگری در ساخت آنها  استفاده کرد.

  • شرکت ( کارفرما پروژه )
  • شیشه رنگیاجرای شیشه رنگی به عنوان دیوار جدا کننده
  • مدت زمان تحویل پروژهزمان تقریبی انجام پروژه 2 هفته

دریافت مشاوره از بهترین کارشناسان

جهت اطلاع از قیمت ها و اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دریافت مشاوره
Call Now Button