09123399005 22988730 – 021 info[@]royaljam.ir

طراحی آینه های دکوراتیو یا دکو آرت


آینه رنگی رویال جام رو ببینید برسی کنید و با رقبا مقایسه کنید و سفارش دهید.

شاید تا به حال پیش آمده باشد که درباره تاثیر رنگ ها بر روی روحیات انسان ها شنیده باشید. پژوهش های انجام شده در رابطه با روانشناسی رنگ تاثیرات مثبت و منفی ای که ممکن است رنگ ها بر روی انسان داشته باشند را ثابت کرده اند.

تاثیر رنگ ها بر روی روحیات و اخلاقیات و رفتار افراد را به صورت عینی می توان در کاربرد رنگ های مختلف در مکان های مختلف احساس کرد.

برای مثال بیمارستان ها و اتاق های عمل هرگز به رنگ قرمز یا نارنجی رنگ آمیزی نمی شوند بلکه همیشه به رنگ سبز و یا آبی روشن  هستند زیرا بر اساس نتایج ثابت شده این رنگ موجب کاهش استرس و آرامش روحی افراد می شود، و یا در موارد دیگری می بینیم که بسیاری از رستوران ها و فست فود ها از رنگ های گرم مانند نارنجی و قرمز در فضای داخلی خود استفاده می کنند زیرا ثابت شده است که این رنگ محرک زیاد شدن اشتها هستند.

فلسفه تاثیر گذاری رنگ همیشه در کنار فلسفه تاثیرگذاری نور در کنار هم مطرح می شوند زیرا در نهایت این نور است که موجب حس کردن و در واقع دیدن رنگ ها می شوند.

یکی از ابزار های اصلی در باز تاباندن نور آینه ها  هستند. استفاده از آینه از دیر باز در فرهنگ ایرانی رواج بسیاری داشته و نتایج آن را در بنا ها و ساختمان های مهم آن دوران مانند سالن های پذیرایی، مساجد و آرامگاه ها را امروزه نیز می توانیم ببینیم.

با گذشت سال ها و پیشرفت علم و انواع تجهیزات صنعت تولید آینه ها متحول شد و موجب تواد نوع جدید از آینه ها موسوم به آینه رنگی گشت. که با توجه به آن چه که پیش از این در باره تاثیر رنگ بر روحیه انسان گفتیم در طراحی فضای داخلی و دکوراسیون خانه ها و ادارات سایر ساختمان ها و ساخت انواع وسایل از آینه رنگی استفاده می شود.

در دنیای شلوغ این روز ها که در فضای بیرون و خیابان ها تقریبا همه جا آلوده و سیاه و سفید است استفاده از آینه رنگی در دکوراسیون فضای داخلی می تواند تعادل را برای ذهن انسان ایجاد کرده و به او آرامش دهد.

  • شرکت ( کارفرما پروژه )
  • نوع سفارش پروژهآینه دکوراتیو
  • مدت زمان تحویل پروژهزمان تقریبی انجام پروژه 2 هفته

دریافت مشاوره از بهترین کارشناسان

جهت اطلاع از قیمت ها و اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دریافت مشاوره
Call Now Button