09123399005 22988730 – 021 info[@]royaljam.ir

شیشه لاکوبل طرح دار


شیشه لاکوبل رنگی  برای پروژه های طراحی داخلی مفید بوده و به لطف ظاهر به روز و فوق مدرن آن در سال ۲۰۱۸ و پس از آن، در پروژه های متنوع تجاری و کسب و کار و خانه نیز به عنوان یک روند مدرن اثبات شده است. از شیشه لاکوبل نه تنها می توان برای ساختن دیوارهای فوق العاده زیبای آینه سازی شده استفاده کرد، بلکه برای پوشش درها و دیوارهای شیشه ای به کار می رود تا فضای داخلی روشن تر شود. شیشه رنگی لاکوبل کاربردهای بی حد و حصری دارد از جمله می توان از آن برای طراحی و دکوراسیون هتل ها، فروشگاه ها و دفاتر استفاده کرد. حتی با استفاده از یک پوشش ضد باکتریایی می توان از آن برای مصارف بیمارستانی و پزشکی بهره گرفت.

البته لازم به ذکر است شیشه لاکوبل برای کاربردهای خارجی مناسب نیست.

شیشه رنگی لاکوبل و متلاک

در کارخانه های تولیدی، دو شیشه لاکوبل و متلاک در معرض فرآیندهای سخت قرارمی گیرند تا اطمینان حاصل شود که هر صفحه از همان کیفیت و یکپارچگی بسیار خوبی برخوردار است. رنگ ها یکنواخت و سازگار هستند؛ به خوبی بر سطح کار می چسبند و همه آن ها سازگار با محیط زیست هستند.

شیشه لاکوبل رنگی اگرچه شیشه ای محکم نیست، اما دارای یک لایه لمینت ایمنی در پشت آن است تا از آسیب دیدگی اضافی در صورت شکسته شدن شیشه جلوگیری شود. این فرایند اجازه می دهد که شیشه تا زمانی که جایگزین شود در جای خود باقی بماند. لایه ایمنی برای تقویت شیشه به کار می رود به شرط آنکه به درستی به سطح مورد نظر چسبانده شود. در حالی که شیشه لاکوبل کاربرد انعکاسی و براق دارد، شیشه متلاک مات است. این دو برای جلوه های بیشتر در طراحی ساختمان و دکوراسیون داخلی قابلیت یکپارچه شدن دارند.

شیشه رنگی لاکوبل طیف وسیعی از شیشه های مسطح روکش شده با لمینت در ضخامت ۴ یا ۶ میلی متر تولید می شود که منحصراً برای دکوراسیون داخلی در نظر گرفته شده است. با استفاده از لاک باکیفیت در یکی از طرفین شیشه مات است. براق بودن و طیف گسترده ای از رنگ، و در طیف وسیع تر از رنگهای برجسته ، مشخص شده است. چه قصد داشته باشید رنگی شگفت انگیز و یا متوسط را انتخاب کنید، با استفاده از لاکوبل اتاق شما حتی بیشتر به سمت آن می رود. یکی از معروفترین انواع شیشه رنگی لاکوبل نوع T است که جایگزینی برای شیشه های نقاشی شده با سرامیک برای پروژه های دیواری یا پرده است.

  • شرکت ( کارفرما پروژه )
  • نوع سفارش پروژهشیشه لاکوبل طرح دار
  • مدت زمان تحویل پروژهزمان تقریبی انجام پروژه 1 هفته

دریافت مشاوره از بهترین کارشناسان

جهت اطلاع از قیمت ها و اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دریافت مشاوره
Call Now Button