09123399005 22988730 – 021 info[@]royaljam.ir

نرده شیشه ای

 

امروز تولید شیشه های مقاوم و زیبا در اجرای نرده و جان پناه باعث استفاده بیشتر نرده شیشه ای و جان پناه شیشه ای و هندریل شیشه ای در ساختمان سازی مدرن شده است. نرده شیشه ای یک سازه یکدست و شیشه ای است که می تواند ایمنی و زیبایی راه پله ها ، بالکن ها ، تراس و پنجره ها را در ساختمان های خصوصی، تجاری و عمومی بهبود دهد.
نرده شیشه ای به صورتی طراحی شده است که برای نصب در هر مکانی سیستم و اتصالات مناسبی دارد که با استفاده از یراق آلات مقاوم در برابر خردگی و فرسایش از متریال برگزیده استنلس استیل ۳۰۴ و آلومینیوم ۶۰۶۳ و شیشه های ایمن سکوریت در ضخامت های ۸ و ۱۲ میلیمتر و شیشه های ضد ضربه و نشکن لمینت با ضخامت های ۱۴ و ۱۶ و ۱۸ میلیمتر اجرا می شود.

نرده شیشه ای

نرده شیشه ای با اتصالات متنوع ای تولید می شود که به دو دسته کلی نرده شیشه ای دفنی و نرده شیشه ای روکار تقسیم می شود. جان پناه شیشه ای و نرده شیشه ای با روش های دقیق و مهندسی شده ساخته می شد که امکان هماهنگی برای اجرا در هر ساختمان و مکانی را دارد. مزیت استفاده از جان پناه و نرده شیشه ای عبارت است از:
•افزایش نور داخلی و بهروری از نور طبیعی بیرون
•بهبود وسعت دید به دلیل استفاده از شیشه های شفاف

نرده شیشه ای و هندریل شیشه ای و جان پناه شیشه ای با سیستم ها و روش های متنوع و مهندسی شده ای اجرا می شود که براساس مکان اجرا و مدل آن، ویژگی های زیبایی و ایمنی متمایزی دارد. نرده شیشه از نظر شیوه اجرایی به انواع سیستم های زیر تقسیم می شود.

o سیستم نرده شیشه فیکس پوینت
o سیستم نرده شیشه اسپیگات
o سیستم نرده شیشه اکسپوز
o سیستم نرده شیشه دفنی
o سیستم نرده شیشه فریم لس
o سیستم نرده شیشه هیربند
o سیستم نرده شیشه دی لاین
o سیستم نرده شیشه دو لاین
o سیستم نرده شیشه اسکوئر لاین
o سیستم نرده شیشه هنزا
o سیستم نرده شیشه جلو پنجره
نرده شیشه ای

نرده شیشه ای  (glass railing) حفاظی از جنس شیشه سکوریت و یا لمینت می باشد و از آنجاییکه نقش یک محافظ را دارد به عنوان حفاظ شیشه ای و یا جان پناه شیشه ای نیز شناخته می شود . نرده شیشه ایی به عنوان یکی از پرکاربردترین سازه های شیشه ای در صنعت ساختمان تبدیل شده است ، این المان شیشه ای بسیار زیبا و مقاوم می باشد و در اغلب ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

هندریل شیشه ای را می توان در اماکنی که نیاز به حفاظ دارند طراحی و اجرا کرد از جمله ی این اماکن می توان به بالکن ، تراس ، دور استخر ، روف گاردن ها و راه پله اشاره کرد

نرده شیشه ای ، المانی است که پروژه شما را مانند الماس درخشان می کند.گام برداشتن در پلکانی که تماما از نرده های شیشه ای ساخته شده است و داشتن ویوی عالی منظره ، لذت زندگی کردن در ویلا را دوچندان می کند.نکته حائز اهمیت در ساختمان های مسکونی ، تجاری و  اداری استفاده از یک متریال خنثی مانند شیشه سکوریت است.شیشه به دلیل شفاف بودن در دیزاین داخلی و خارجی خانه جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

استفاده از نرده ی شیشه ای در صنعت ساختمان امروزی به دلیل زیبایی و همچنین مرتفع کردن مشکلات نرده های فلزی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.در گذشته شکل و جنس نرده ها طوری بود که معایب زیادی را با خود به همراه داشت اما استفاده از نرده شیشه در معماری امروزی توانسته جایگزین بسیار مناسبی برای نرده های قدیمی باشد چرا که علاوه بر زیبایی ، امنیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ایی دارد . در ادامه در مورد انواع نرده شیشه ای ،  نحوه ی محاسبه ی قیمت  و جزئیات هندریل شیشه ایی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

نرده شیشه ایقیمت نرده شیشه

ملاک قیمت نرده شیشه ای بر اساس سیستم نرده و نوع شیشه ها و ارتفاع آن ها و کیفیت اتصالات و پایه های مهار کننده نرده شیشه محاسبه می شود. قیمت نرده شیشه ای بر واحد متر مربع تعیین می شود. با توجه به توضیحات داده شده برای اطلاع از قیمت نرده شیشه ای باید کارشناسان از محل اجرای سفارش نرده بازید کرده و برآورد دقیقی از میزان مصالح و نوع سیستم اجرای نرده شیشه ای به عمل آوردند تا قیمت نهایی محاسبه شود.

متاسفانه به دلیل اینکه مواد لازم برای ساخت شیشه های نشکن از خارج وارد کشور می شود قیمت مواد اولیه به صورت همیشگی در حال نواسان است از این رو امکان تعیین قیمت های مشخص برای مدل های گوناگون نرده شیشه ای وجود ندارد و قیمت نرده شیشه ای باید به صورت مجزا بر اساس هر سفارش محاسبه و برآورد شود.

قیمت نرده های شیشه ای با یکدیگر متفاوت است. این تفاوت بر اساس موارد گوناگونی ایجاد می شود. عوامل تعیین کنند در تعیین قیمت نرده شیشه ای یا هندریل شیشه ای به طور خلاصه عبارتند از:

  1. ضخامت شیشه ای
  2. نوع پایه های نگهدارنده شیشه
  3. هزینه حمل ونقل و نصب
  4. متراژ کار
  5. طرح انتخابی نصب
  6. نوع شیشه انتخابی
  7. سندپلاست یا غیرسندپلاست
  8. محل اجرای پروژه

نرده شیشه ای

 

دریافت مشاوره از بهترین کارشناسان

جهت اطلاع از قیمت ها و اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دریافت مشاوره
Call Now Button